interieur check-up

INTERIEURCHECK-UP

snel en duidelijk advies, om daarna weer helemaal zelf verder te kunnen!

 

 

VOOR WIE?

 

Je voelt dat je interieur vatbaar is voor verbetering, je wil er zelf mee aan de slag gaan maar je zit met vragen: Wat kan weg? Wat kan erbij? Wat kan echt veranderen?

Dan is een deskundige check-up zeker iets voor jou.

 

 

WAT?

 

Je krijgt een vragenlijst die je vooraf per mail beantwoordt. Aan de hand hiervan bereid ik de check-up voor.

 

Ik kom ter plaatse gedurende ongeveer 1 uur. We bekijken alle knelpunten, bespreken de mogelijke oplossingen en vinden zo welke aanpassingen nodig zijn om de woning te creëren die bij jou past.

 

Na de check-up krijg je per mail een verslag met het advies, de tips en voorbeeldfoto's waarmee jij op een eenvoudige manier je ruimte beter en aangenamer kan maken.

 

 

PRAKTISCH?

 

Kostprijs: 275€ inclusief BTW voor een check-up tot 2 ruimtes, inclusief het verslag dat je achteraf per mail ontvangt.

Extra ruimtes in dezelfde check-up kan: aan een meerprijs van 55€ inclusief BTW per extra ruimte.

Verplaatsingskosten: indien de ruimte buiten een straal van 30km van mijn kantoor in Tessenderlo ligt, wordt er een verplaatsingsvergoeding aangerekend.

 

NIEUW IinI ZICHT - KATJA BOONS - STEENDRIESEN 40 - 3980 TESSENDERLO - 0486 89 73 54 - katja@nieuwinzicht.be